ELEKTROMOTORY
Vše okamžitě skladem
FREKVENČNÍ MĚNIČE
Zavolejte nám, jsme Vám k dispozici
ELEKTROPŘEVODOVKY
Poradíme Vám
Elektromotory pro standardní i průmyslové využití prezentují:
- moderní design
- vysoká kvalita
- vakuová impregnace vinutí
- high-tech strojní navíjení
- standardní - univerzální rozměry
Elektromotory skladem máme stále dostupné, dovoluje nám to naše skladová kapacita. Všechny elektromotory obsahují v základní výbavě:
- zesílené ložiska,
- masivní kostru
- ocelový kryt ventilátoru
V roce 1824 francouzský fyzik François Arago formuloval existenci rotujících magnetických polí, nazývaných Aragove rotace, které manuálním zapnutím a vypnutím spínačů Walter Baily v roce 1879 demonstroval jako první primitivní indukční motor. V 80. letech 19. století se mnozí vynálezci pokoušeli vyvinout funkční motor na střídavý proud, protože jeho výhody v dálkovém vysokonapěťovém přenosu byly kompenzovány neschopností provozovat motory na střídavém napětí.
Historie elektromotorůPrvní střídavý proudový komutátorový indukční elektro motor byl vynalezen Galileem Ferrarisem v roce 1885. Ferraris byl schopen zlepšit svůj první design tím, že v roce 1886 vyrobil pokročilejší nastavení. V roce 1888, Turínská královská akademie věd zveřejnila Ferrarisovi výzkum, ve kterém podrobně popsala základy motorického provozu, přičemž v té době dospěla k závěru, že "přístroj založený na tomto principu by neměl mít žádný komerční význam jako motor".
Elektro motor a jeho první úspěchyMožný průmyslový rozvoj si představil Nikola Tesla, který v roce 1887 vymyslel nezávisle svůj indukční motor a získal patent v květnu 1888. V témže roce Tesla předložil svůj dokument Nový systém pro motory a transformátory se střídavým proudem AIEE (American Institute of Electrical Engineers), který popsal tři patentované dvoufázové typy motorů se čtyřmi statorovými póly: jeden se čtyřpólovým rotorem, který tvoří samočinný spouštěcí motor, druhý s rotačním vinutím, který tvoří samočinný spouštěcí motor, a třetí skutečný synchronní motor se samostatným excitovaným DC napájením na rotorové vinutí. Jeden z Teslových patentů podaných v roce 1887 však také popsal indukční motor s krátkým vinutím a rotorem. George Westinghouse, který již získal práva od Ferrarise (za 1.000 dolarů), okamžitě koupil Teslovy patenty (za 60.000 dolarů plus 2.50 za každý prodaný HP, placené do roku 1897), zaměstnal Teslu na rozvoj svých motorů, a přidělil C.F. Scotta na pomoc Teslovi; v roce 1889 však Tesla odešel ze společnosti. Proudový elektro motor s konstantní rychlostí AC nebyl považován jako vhodný pro auta, ale Westinghouse-ovi inženýři ho úspěšně upravili tak, aby poháněly důlní operace v Telluride v Coloradu v roce 1891. Westinghouse představil svůj první praktický indukční motor v roce 1892 a vyvinul řadu polyfázových 60 Hertzových indukčních motorů v roce 1893, ale tyto časné motory byly dvoufázové motory s vinutými rotory. B.G. Lamme později vyvinul rotující navíjecí rotor.
V elektrickém motoru je pohyblivou částí rotor, který otáčí hřídel na dodávku mechanického výkonu. Rotor má obvykle v sobě uloženy vodiče, které nesou proudy, které působí na magnetické pole statoru, aby generovaly síly, které otáčejí hřídelem. Alternativně, některé rotory nesou permanentní magnety a stator drží vodiče.
Ložiska elektromotorůRotor je podporován ložisky, které umožňují otáčet rotor na své osy. Ložiska jsou zase podepřeny krytem motoru. Hřídel motoru se rozprostírá přes ložiska směrem ven z motoru, kde působí zatížení. Protože síly zatížení působí mimo nejvzdálenějšího ložiska, zatížení se údajně překrývá.
Stator elektromotoruStator je stacionární část elektromagnetického obvodu motoru a obvykle sestává z vinutí nebo permanentních magnetů. Jádro statoru se skládá z mnoha tenkých plechů, nazývaných laminace. Laminace se používají ke snížení energetických ztrát, které by vznikly, kdyby se použilo pevné jádro.
Vzduchová mezeraVzdálenost mezi rotorem a statorem se nazývá vzduchová mezera. Vzduchová mezera má důležité účinky a je obecně co nejmenší, protože velká mezera má silný negativní vliv na výkon. Je hlavním zdrojem nízkého účiníku, při kterém motory pracují. Magnetizační proud se zvyšuje se vzduchovou mezerou. Z tohoto důvodu by měla být vzduchová mezera minimální. Velmi malé mezery mohou kromě hluku a ztrát způsobovat i mechanické problémy.
Elektro motory - Rotor s póly a vinutíVinutí jsou dráty, které jsou uloženy ve svitcích, obvykle ovinuté kolem laminovaného měkkého železného magnetického jádra tak, že vytvářejí magnetické póly, když jsou napájeny proudem.
Elektromotory - základní konfiguraceElektrické stroje se dodávají ve dvou základních konfiguracích pólů magnetického pole: konfigurace s vyvýšenými a nevyvyšovanými póly. Ve stroji s póly je magnetické pole vytvářené vinutím navinutým kolem pólu pod čelem pólu. Ve stroji, který není v pólech nebo v distribuovaném poli, nebo v rotačním rotoru, je vinutí rozděleno v štěrbinách čela pólů. Motor se stíněnými póly má vinutí kolem části pólu, které zpožďuje fázi magnetického pole pro tento pól.
Některé motory mají vodiče, které se skládají z hrubšího kovu, jako jsou tyče nebo plechy z kovu, obvykle z mědi, alternativně z hliníku. Ty jsou obvykle poháněny elektromagnetickou indukcí.
Všechny naše elektromotory mají ve výběru uvedenou cenu. Cely ceník je kompletně online při dané kategorii. Každý produkt má svou hodnotu, Ta se zobrazuje při něm. Pokud tomu tak není, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím telefonu nebo emailu a požádejte nás o cenovou nabídku. Náš personál vám s radostí a ochotou pomůže při výběru.